ქალის („ჯოჯოხეთის“) კატრინ ბრეიასეული ანატომია

სხეული და სხეულის საშუალებით ქალის იდენტიფიკაცია ქალი რეჟისორების დიდი ნაწილის შემოქმედების ერთ-ერთი დომინანტური მოტივია. შემთხვევითი არ არის, რომ ქალები თვითიდენტიფიკაციისას სწორედ იმას გამოიყენებენ, რაც მათ საუკუნეების განმავლობაში აქცევდა აბსტრაქტული თაყვანისცემის ან სიძულვილის ობიექტად, მუზად ან ბინძურ მეძავად; გამოიყენებენ, როგორც ეროტიზირებული სიმბოლოს ამოტრიალებულ იარაღს. ლორა მალვი „ნარატიულ კინემატოგრაფსა და ვიზუალურ სიამოვნებაში“ აანალიზებს რა ქალის რეპრეზენტაციის კლასიკურ […]

ბოლოდროინდელი კვიპროსული კინო – თემატური და სტილისტური თავისებურებები

სულ რაღაც თხუთმეტიოდე წლის წინ ევროკავშირმა უპრეცედენტო ან, იქნებ, პრეცედენტული გადაწყვეტილება მიიღო: გეოგრაფიულად აზიური და კულტურულ-პოლიტიკურად ევროპული კუნძული, უფრო ზუსტად კი კუნძულის ერთი ნაწილი, ევროკავშირში გააწევრიანა – 2004 წელს კვიპროსის რესპუბლიკა (სინამდვილეში კვიპროსის ე. წ., ბერძნული მხარე) ევროკავშირს, მოგვიანებით კი ევროზონას შეუერთდა. დადგა ახალი რეალობა ევროპისთვის და, უპირველესად, კვიპროსელი ხალხისთვის. ამ რეალობამ ახალი გამოწვევები გააჩინა. […]