ნორმა
ეს ტექსტი ორიოდე წლის წინ დავწერე და ალბათ უფრო პერფორმატული მორალიტეა (ან „ანტიმორალიტე“), ვიდრე ტრადიციული (ან არატრადიციული) პიესა, იმის მიუხედავად, რომ აქ პერსონაჟებიც არიან, მოვლენები სცენებად არის დაყოფილი და, ერთი შეხედვით, აბსურდული, თუმცა როგორც ყველა აბსურდი, არსებითად რეალისტური სიუჟეტი ვითარდება – ამბავი იმის შესახებ, თუ როგორ იქცევა ნორმად ის, რაც „უმრავლესობის“ (და უმეტესად, აგრესიული უმრავლესობის) […]
მორალი
მონაწილეობენ: ცოლი ქმარი ანდრია ლაფაჩი – ცოლ-ქმრის მეგობარი ინა ცისკარიძე – ამბობს, რომ მათი მეგობარია ამბავი ცოლ-ქმრის სახლში ხდება, ხოლო განსავითარებლად და დასასრულებლად პრინციპში ორი საათიც ჰყოფნის. მსუბუქად პოლიტიზებული ვახშამი ორი მასპინძლით და ერთი სტუმრით. პრინციპში, ცოტა ხანში ამაზე მინიშნება აღარც გახდება საჭირო, მაგრამ მასპინძლებიდან ერთი ცოლია, მეორე ქმარი. სტუმარი – […]
ანტიმედეა
გმირები: ცოლი, ყოფილი ცოლი, ემიგრანტი, ანტიმოქალაქე N 2411 – {მედეა} ქმარი, ყოფილი ქმარი, მომავალი სიძე, საქმრო – {იასონი} ქალიშვილი, საცოლე, ახალი ცოლი – {გლაუკე} მამა, მომავალი სიმამრი – {კრეონი} ძიძა საიმიგრაციო სამსახურის საგანგებო საქმეთა აღმასრულებელი სასამართლო სხდომის თავმჯდომარე მამის {კრეონის} თანაშემწე სპეციალური ზონის ზედამხედველი გაერთიანებული ევროპის ულტრა-მემარცხენეების პარტიის ერთ-ერთი ლიდერი უსიტყვო მოწმეები და გულშემატკივრები […]
ოიდიპოსი და იოკასტე
შესავალი ოიდიპოსი იოკასტე ქორო სცენა 1. სცენაზე ერთ კუთხეში დგას სკამები, რომლებზეც ქორო ზის და ყველა პირდაპირ, ერთი მიმართულებით იყურება, მხოლოდ არა მაყურებლის მიმართულებით. ქორო, როგორც ისინი სხედან, ნაფიც მსაჯულებს უნდა გავდნენ. სცენაზე, როგორც კინოში, შუქი კლებულობს. ირთვება ეკრანი. დიდ ეკრანზე, რომელსაც სცენის უკანა მხარესაა, ჩანს ქალი, რომელიც საწოლზეა ჩამომჯდარი. მის გვერდით, […]