Skip to content
  • ჩვენ შესახებ
  • კრიტიკა
  • თარგმანი
  • პოეზია
  • პროზა
  • პიესა
  • ინტერვიუ
  • კინო
  • ახალი ამბები
  • რუბრიკები
  • ვიდეოები
  • ჩვენ შესახებ
  • კრიტიკა
  • თარგმანი
  • პოეზია
  • პროზა
  • პიესა
  • ინტერვიუ
  • კინო
  • ახალი ამბები
  • რუბრიკები
  • ვიდეოები

ავტორიზაცია

სტუდენტებისთვის

კრიტიკა

კრიტიკა

ქართული კულტურის უცხოური პორტრეტისა და ავტოპორტრეტის სივრცითი ჩარჩო (II ნაწილი)

სექტემბერი 11, 2020

პირველი ნაწილი ხელმისაწვდომია ბმულზე: https://bit.ly/2ZkajV7   მეორე ნაწილი   „მგზავრის წერილებზე“  საუბრისას, …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

ქართული კულტურის უცხოური პორტრეტისა და ავტოპორტრეტის სივრცითი ჩარჩო (I ნაწილი)

სექტემბერი 8, 2020

პირველი ნაწილი   ილიასეული ფრაზა  – „ვაი, რა ცარიელია ეს სავსე ქვეყანა უადამიანოდ!..“ –  იმ ტექსტის ერთგვარ გასაღებ …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

ოქროს უნიტაზის ხიბლი. საბჭოთა ბურჟუაზიის ბრწყინვალება და სიღატაკე (I ნაწილი)

მაისი 28, 2020

  პროლოგი. ოქროს უნიტაზის თავგადასავალი   2016 წელს იტალიელმა ხელოვანმა მაურიციო კატელანმა ოქროს უნიტაზი გააკე …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

ტაძარი და ბაზარი. გვიანი საბჭოეთის ფასეულობები

აპრილი 10, 2020

  „ეს გზა ღვთისმშობლის ტაძრამდე მიგვიყვანს“? („მონანიება“, 1987) „ჩემი არსებობის მიზანი კაცობრიობის ჰუმანისტური იდე …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

რა არის კარგი იმაში, რომ ყველაფერი ცუდადაა

აპრილი 6, 2020

ცოტათი შემზარავი განცხადება უნდა გავაკეთო: მე მიყვარს ომი. უფრო სწორი იქნება, თუ ვიტყვი, ომის ის ნაწილი, რომელსაც საოცარ …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

ფული და ხარისხი. ქართული რომანტიკული ანტიკაპიტალიზმი (II ნაწილი)

მარტი 31, 2020

პირველი ნაწილი ხელმისაწვდომია ბმულზე: https://bit.ly/2wI9RFg   IX. ფულის ნეგატიური ეთიკა ბურჟუაზია, როგორც კლასი, ვ …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

ფული და ხარისხი. ქართული რომანტიკული ანტიკაპიტალიზმი (I ნაწილი)

მარტი 17, 2020

 I. შესავალი ამ წერილის შთამაგონებელი იყო ბაქარ ორჯონიკიძე, სერიალ „ჩემი ცოლის დაქალების“ პერსონაჟი. იმერეთის სოფელ ღორე …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

მკვდრების მეხსიერება. ვარლამ შალამოვის თხრობის ეთიკა

ოქტომბერი 8, 2019

ვარლამ შალამოვს (1907-1982) რუსულ ლიტერატურაში გამორჩეული ადგილი უჭირავს. ის გულაგის (საბჭოთა საკონცენტრაციო ბანაკების ს …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

ტირანი გენიის წინააღმდეგ

ოქტომბერი 8, 2019

1950-იანი წლების საქართველოში ერთი უცნაური ამბავი მოხდა, რომელიც ვაჟა-ფშაველას, სტალინს, კანდიდ ჩარკვიანსა და გერონტი ქი …

მეტის ნახვა
კრიტიკა

„კეთილშობილი ადამიანი არ სცოდავს“

ოქტომბერი 8, 2019

„აქ ჩვენს შორის ვინაა ოიდიპოსი? ვინაა სფინქსი?“  ნიცშე ყველა დამკვიდრებული აზრისა და ტრადიციის საწინააღმდეგოდ, რომელთა მ …

მეტის ნახვა

7 ეკფრასისი 2022 წლის ზამთრისათვის

ნოემბერი 3, 2021

ქართული კულტურის უცხოური პორტრეტისა და ავტოპორტრეტის სივრცითი ჩარჩო (II ნაწილი)

სექტემბერი 11, 2020

ქართული კულტურის უცხოური პორტრეტისა და ავტოპორტრეტის სივრცითი ჩარჩო (I ნაწილი)

სექტემბერი 8, 2020

ზაირა არსენიშვილის „ვა, სოფელო!“ – წიგნი, რომელიც არ ჩქარობდა

ივნისი 30, 2020

ლიტერატურული პორტალი

ჩვენ შესახებ
კრიტიკა
თარგმანი
პოეზია
პროზა
პიესა
ინტერვიუ
ახალი ამბები

კონტაქტი

ავტორები

საიტი დამზადებულია ილიაუნის საინფორმაციო ტექნოლოგიების სამსახურის მიერ

Facebook Twitter Google-plus
/* ----------------------------------------- */ /* View: კრიტიკა - start */ /* ----------------------------------------- */ .page-id-21 .switcher { display: none !important; } .switcher { position: relative; top: 60px; z-index: 999999; } .switcher input { visibility:hidden; } .switcher label { cursor: pointer; font-weight: 500; } .switcher input:checked + label { background: #FE9E8E; padding: 14px; color: white; font-weight: 500; } /*.post_cont { border: 1px solid #fe9e8e85; padding-top: 75px; } */ .page-id-21 .post_cont { border: 1px solid #fe9e8e85; padding-top: 75px; width: 850px; } /* ----------------------------------------- */ /* View: კრიტიკა - end */ /* ----------------------------------------- */
/* ----------------------------------------- */ /* Content Template: Loop item in კრიტიკა - start */ /* ----------------------------------------- */ /*.post_tab { background: #F1F1F1; padding: 20px; height: 590px; margin-bottom: 20px; } */ .page-id-21 .post_tab { background: #F1F1F1; padding: 20px; height: 590px; margin-bottom: 20px; width: 785px; } .post_body { width: 85%; word-break: break-all; } .post_title h3 a { color: black; } .post_category a { position: relative; background: #7070709e; padding: 15px; color: white; top: 19px; left: -19px; } .post_date { font-size: 12px; padding-bottom: 10px; } .featured_image_k { width: 746px; height: 348px; } .featured_image_k img { width: 100%; height: 345px; } .post_tab .btn-danger { color: #ffffff; background-color: #FF8686 !important; border-color: transparent !important; box-shadow: 0 5px 8px -6px gray; border-radius: 0px !important; } /* ----------------------------------------- */ /* Content Template: Loop item in კრიტიკა - end */ /* ----------------------------------------- */